onsdag 23 juni 2010

Sjöjobb och jävla jycke

Det blir liksom lite pinsamt när man i strumpor måste springa efter hund som blivit galen och vill käka svarta katter. Särskilt pinsamt blir det när grannen med sin blonda lilla dotter står på gatan och tittar på. - Pappa vad är det som händer? kläcker blondie ur sig och jag ville bita mig själv väldigt hårt i armen. Mig själv och valpen. Nu sitter katten i ett träd och gråter.
Innan valpen valde att vilja käka katt hade jag en riktigt schyst dag på jobbet. Fick åka båt ut till en ö på Runn där 80 kids hänger hela dagarna. Kollo kallas det. Roliga ungar och roliga bilder. Dagen avslutades dock med kommunpolitiker, men det gick rätt smärtfritt det med. Bättre dag än igår då jag och ms praktikant var i Orsa och filmade leoparder utan leoparder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar